timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


az új szívósor és a tengelyek...

2008.05.16. 18:24 - szabyk RST

Nah.....

El sem hiszem,hogy készülnek és érkeznek a dolgok.A múlt hét végén sikerült elhoznom az anyagot
a szívósor átalakításához.
a hét végén meg is néztük Gizi-vel hogyan fogunk elférni....hát sehogy elsõre:)
Van dráma rendesen beleér mindehová ami csak létezik.Kicsi farigcsálás után ugy döntöttünk nem derékszögben rakjuk fel a "puffert",hanem felfelé döntöttük.Igy nem ér bele a szelepfedélbe.Az öröm nem tartott sokáig mert a sarka viszont hozzáér a toronymerevítõhöz ezzel nem tudunk mit tenni szabni kell majd a tartályt.

Pozícionáltuk a hátlapot elküldtem kimaratni (megmiskároltuk a bizniszt Dávid barátom szerint:))))))))))
készen is lett másnap így fel tudtam vinni az aluhegesztõnek,hogy csak pöttyözze oda mert ugye a szöget ellenõrizni kell mielött véglegesre hegeszti.Le is hoztam egybõl,ellenõriztem szuper.
Visszavittem,azt az igéretet kaptam,hogy aznap vagy másnapra készen lesz.Természetesen nem lett készen:)
Ma délután tudtam elhozni,de jó lett azt gondolom.Remélem az installálásnál nem lesz más gond.....
még picit alakítunk rajta és készen vagyunk.Mehetek a 3"-os nyomócsövezést hegesztetni......
pár kép(jó szar mert telefonnal csináltam:)

 

 

És itt még nincsen vége.:)
Megjottek a Cat Cams tengelyeim is amit már hónapokkal ezelõtt löttünk Sanyával,de valahogyan nem akart ideérni.
Azt gondolom nem kis tengelyek turbos konfighoz kiderül mit tudunk kihozni belõlük..

szívó:274/246  11mm emelés
kipufogó:266/238  10.5mm emelés

Ezeket nem fogom "bevetni a következõ futamra,mert szeretném tudni hogy mi változik a szívósor,pillangó nyomócsõ változtatásától....
Majd a KOE-ra betesszük:)))))








Egyéni rekordom
9.78 @ 238
Gyorskeresés
A versenyautóm
Ford Fiesta mk3
2.0Zetec turbo
JE dugók
Eagle hajtókarok
portolt polírozott nagyszelepes hengerfej
Garrett gt35r
Motec ECU
1600ccm injektorok
2 db Bosch 044 motorsport pumpa
egyedi rallycross style leömlõ
egyedi szívósor
Sachs racing kuplung


                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327